Εκφράζουμε τις θερμές μας ευχαριστίες προς τον Φιλανθρωπικό Σύλλογο της πόλης μας «ΜοιράΖΩμαι» που προσέφεραν πίτσες στα παιδιά.

Η όμορφη αυτή πρωτοβουλία προσέφερε χαρά στους μικρούς μας φίλους και συνέβαλε ουσιαστικά στην επιτυχία της δράσης μας. Παράλληλα, αποτελεί ένα φωτεινό παράδειγμα αλληλεγγύης, προσφοράς και κοινωνικής ευαισθησίας προς την τοπική μας κοινωνία.

Τους ευχαριστούμε θερμά και ευχόμαστε να συνεχίσουν το σημαντικό και αξιέπαινο έργο τους με υγεία και δύναμη.

Με εκτίμηση,

Η Διευθύντρια Χαρίση Ευαγγελία, ο σύλλογος διδασκόντων και οι μαθητές του 1ου  Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων