Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες προς το εργοστάσιο γάλακτος ΤΡΙΚΚΗ Α.Ε., την ΚΛΙΑΦΑ και ιδιαίτερα την κ. Ματίνα Σαρακατσιάνου για την ευγενική προσφορά της σε τυροπιτοειδή προϊόντων και παγωτίνια.

Η πολύτιμη συνεισφορά και η έμπρακτη στήριξή τους αποτελούν παράδειγμα κοινωνικής ευαισθησίας και προσφοράς προς την τοπική κοινωνία. Η γενναιοδωρία τους συνέβαλε ουσιαστικά στην επιτυχία της δράσης μας και προσέφερε χαρά σε όλους τους συμμετέχοντες.

Τους ευχαριστούμε θερμά και τους ευχόμαστε υγεία, πρόοδο και κάθε επιτυχία στο έργο τους.

Με εκτίμηση,

Η Διευθύντρια Χαρίση Ευαγγελία, ο σύλλογος διδασκόντων και οι μαθητές του 1ου  Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων