Αγιασμός στο Σχολείο μας
Με χαμόγελα και συγκίνηση υποδεχτήκαμε την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025, τη νέα σχολική χρονιά στο 1ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων. Η μέρα ήταν ιδιαίτερη, καθώς ο καθιερωμένος αγιασμός συνδυάστηκε με την επιστροφή μας σε ένα σχολείο ανανεωμένο και πλήρως αναβαθμισμένο, ύστερα από τις δυσκολίες που έφερε η κακοκαιρία «Daniel».
Την τελετή τέλεσαν ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης κ. Χρυσόστομος και ο Πρωτοσύγκελος κ. Αλέξιος, που έδωσαν τις ευχές τους σε όλα τα παιδιά, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς μας.
Η Διευθύντρια του σχολείου μοιράστηκε το μήνυμα της Υπουργού Παιδείας, κ. Σοφίας Ζαχαράκη, και απηύθυνε εγκάρδιο χαιρετισμό, υπενθυμίζοντας σε όλους μας τη σημασία της συνεργασίας, της αγάπης και της συμπερίληψης στη σχολική μας ζωή. Ευχές για μια δημιουργική χρονιά έδωσε και ο Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.
Με αισιοδοξία και ενθουσιασμό ξεκινάμε, λοιπόν, μια χρονιά γεμάτη μάθηση, χαρά και όμορφες στιγμές για τους μαθητές μας!