Κοπή Πρωτοχρονιάτικης πίτας
Σήμερα στο σχολείο μας, μαζί με το Ειδικό Νηπιαγωγείο, κόψαμε την Πρωτοχρονιάτικη πίτα μας. Μαζί μας παρευρέθησαν η κ. Νάτσινα Δήμητρα, Αντιδήμαρχος Κοινωνικήες Μέριμνας και ο κ. Τσούτσιας Βασίλειος, Δημοτικός Σύμβουλος, υπεύθυνος ΑΜΕΑ. Ευχαριστούμε πολύ τα ζαχαροπλαστεία “Γιαννής”, για την ευγενική προσφαρά της πίτας.
Read More →