Η σχέση δασκάλων-μαθητών βρίσκεται σε συνεχή  αλληλεπίδραση. Πολλές φορές αυτή η σχέση δοκιμάζεται στην προσπάθεια των δασκάλων για παροχή κατευθύνσεων, επιλεκτικής προσοχής, οδηγώντας σε περισσότερη αξιολόγηση και ανταγωνισμό και στην αδυναμία του μαθητή να πακολουθήσει το προκαθορισμένο πρόγραμμα.

Μέσα από τα μαθήματα σαν τα εικαστικά, θεατρική αγωγή, μουσική, έχουμε ενδυνάμωση της σχέσης «καθώς η μάθηση συντελείται μέσα σε συνθήκες παιχνιδιού, χαράς, διασκέδασης χωρίς τον κίνδυνο της αποτυχίας ή της απόρριψης.» σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα.

Εμείς μάθαμε, διασκεδάσαμε, χαρήκαμε, εκπαιδευτικοί, μαθήτριες και μαθητές, στη διάρκεια των δοκιμών της παράστασης που θα παρακολουθήσετε. Πιστεύουμε ότι θα το διαπιστώσετε μόνοι σας.

Θα ήταν παράλειψη να μη συγχαρώ τους μαθητές και τις μαθήτριες για την υπομονή και επιμονή για να βγάλουν το αποτέλεσμα, τον σύλλογο διδασκόντων για την αμέριστη συμπαράσταση και βοήθεια σε όλη τη διάρκεια της προσπάθειας. Ξεχωριστά θα συγχαρώ :

  • κ. Αρουσαλίδου θεατρολόγο, η οποία έγραψε το έργο και είχε τη συνολική επιμέλεια του θεατρικού.
  • κ. Θεοδώρου εικαστικό, η οποία δημιούργησε τα παραμυθένια σκηνικά
  • κ. Μανδράκη πληροφορικό για τη δημιουργία πρόσκλησης και αφίσας θεατρικού
  • κ. Παπαγούλα μουσικό, ο οποίος επιμελήθηκε τη μουσική
  • Τέλος μεγάλο ευχαριστώ στην κ. Μουντζούρη θεατρολόγο και τα υπέροχα παιδιά της Δ΄ τάξης του 1ου Δ. Σχ. Τρικάλων.

Αλέκα Κίτου